پرش به محتوا

گزارش بیست و پنجم من – محمد احمدی – 16 اسفند – شهرکرد – گزارش نهایی سال 1395

گزارش نهایی سال ۹۵
سلام اول از همه  پیشاپیش سال جدید رو خدمت شما و همکاران محترمتون تبریک عرض میکنم و ی تشکر صمیمانه از صمیم قلبم از شما به دلیل پیگیر بودن در طول دوره اموزش امیرکن۱ بکنم و همیشه از توصیه ها و نکته های خوبی که مطرح کردید نهایت استفاده رو کردم و روند اموزشیتون واقعا بی نظیر و بی نقص است اینجا جا داره که بگم از شما استاد خوبم و محسن متین عزیز که در هر شرایط جواب سوالات من رو دادن نهایت تشکر رو دارم ولطف ایشون قابل جبران نیست.

طی این دو ماهی که در سلام زبان ثبت نام کردم احساس میکنم اونجوری که باید خودم رو درگیر زبان بکنم و مطالعه زیادی داشته باشم نکردم در طول دوره افکار منفی زیاد اومدن سراغم ولی با انگیزه بیشتر و دخالت دادن نظرات و توصیه های شما استادان خوبم همیشه سختی هارو پشت سر گذاشتم و سعی کردم تا جایی که میتونم مطالعه داشته باشم. زمانی که تصمیم گرفتم زبان انگلیسی رو یاد بگیرم تو تصمیم مصممم بودم و همچنین الان هم نمیتونم لحظه ای رو تصور کنم که زبان یاد نگرفتم.

در طول این دو ماه 12 درس از درس های دوره امیرکن 1 رو مطالعه کردم و زمانی که مطالعه این 12 درس به اتمام رسید دوباره از اول درس هارو مرور کردم. در مورد opd متاسفانه کلا 3 فصل را مطالعه کردم و بیشتر به صورت پراکنده ولی از این به بعد و در سال جدید(96) عزمم رو جزم میکنم و حتما درس های بیشتری رو مطالعه خواهم کرد. در ازمون opd تا به حال شرکتی نداشته ام. در مورد پارتنر ها فعالیت چندانی نداشتم دو سه نفری بودن که حضور ذهن ندارم ولی اسم یکی از پارترها اقا milad بود بحث های زیادی با ایشون داشتم در مورد فیلم . . شغل . فوتبال و…. .
در خصوص 4 مهارت اصلی که همون شنیدن . مکالمه . خواندن . نوشتن میشه خدمتتون عرض کنم که مهارت خواندن و شنیدن نسبت به دو مهارت دیگر پیشرفت نسبتا بیشتری داشته. و در مهارت خواندن پیشرفت قابل توجهی داشتم و در کل تلفظ کلمات رو اکثر مواقع بدون نقص و مشکل ادا میکنم.

در طول دوره به اشیا زیادی برچسب چسبونم و در اکثر مواقع سعی کردم با دین ان ها نام اشیا رو در ذهنم یاداوری کنم و واقع تاثیر فوق العاده ای داشت به صورتی که به محض دیدن اون ها در هر زمان به راحتی اسم انگلیسی اون شی به ذهنم خطور میکنه.
توی سال جدید همه سعی و توانم رو به کار خواهم برد که تاثیر گذاری دوره رو بیشتر حس کنم و هر روز سعی میکنم که کلمات و جملات بیشتری رو نسبت به روزهای گذشته یاد بگیرم.

سال خوب و خوشی رو برایتان ارزومندم. موفق و سربلند باشید.


سلام زبان:

لطفا مکالمه ها رو حتما با صدای بلند تمرین بفرمایید

فایل صوتی زیاد بشنوید

ردینگ ها رو برای خودتون تعریف کنید و صداتون رو ضبط کنید

و جلوی آینه با خودتون انگلیسی حرف بزنید

نرم افزار opd رو در اینترنت جستجو و دانلود بفرمایید بسیار جالبه

از تلاش شما بسیار متشکریم

و افتخار می کنیم در این سال افتخار همراهی دوست خوبی چون شما نصیب ما شد

پیشاپیش سال نو رو خدمت شما و خانواده محترم تبریک می گیم و سالی پر از شادی، سلامتی، آرامش و موفقیت رو براتون آرزو می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *